Monday, February 22, 2010

tiket untuk mu...

Bermulanya kami dengan tangisan sedih seorang kenalan yang belum pernah aku kenali....mungkin akanku kenali xlme lg...kisah kami bermula pada sekeping kertas..yang berupayaku katakan tiket...walaupun hanyalah sekeping tiket...bagi aku...tket inilah yang membawa aku ke puncak kebahagiaan....walaubagaimanapun..InsyaAllah..hehe...Sehari demi sehari...aku knali si dia...semakin lame...aku dapat merasakan..bahawa hatiku kecilku ini berdegup dan laju...mkin bdebar kot...dapat awek baru katakan..haha...aku merasakan hdupku ini semakin meriah kembali...lame2...terasa bgaikan semakin dekat...semakinku kenelinya semakin banyak persamaan antara kami...kali pertama aku diundang untuk kerumahnya..iaitu pada hari raya...dalam malu2...ak beranikan diri untuk sampaikan kerumahnya...walaupun pernah ak sesat...mklumlah lupa bawak gps...haha..akhirnya...sampai gak...ak epi dapat knali dia...lepas tu...tibalah saat aku merasakan bahawa.....aku benar2 jatuh hati padanya...pada malam yang dingin..ak melamar si dia untuk jd pasangan kapel ak....pada dtik itulah...aku merasa aku ni terlalu bertuah dapat si dye..dia sorg yang baik...cun lagi..haha....sejak itulah...aku dapat hdup bsama dye...memang benarlah kata2.."kadangkala sesuatu yang terindah didunia ini tidak boleh dilihat dan dipegang.Ianya adalah cinta umpama sebiji permata didasar lautan. Sekal ku gengam selamanya takkan ku lepaskan" .

No comments:

Post a Comment