Sunday, January 2, 2011

bes ah cuti sem nih..

bile sampai nk cuti..rase berkobar2 lak nak balik..nak tinggalkan blok A ni...kelakar jer wse..haha..cm budak2 jer kn..setelah lebih kurang 5 jam ak nek bas..sapalah ke kediaman yang aku rindu nih.."koook...koook.." bunyi aku ketuk pintu..bukalah pintu tu jugak rupanye..bes ah..ley tgop parent aku...adk aku hok bingsu pom bangun gak..agaknye kuat aku ketuk pintu td..haha..mmg bes ah aku ley manje2 ngan adk2 aku..maklumlah aku nih ank sulong...bes gak jadi abng nih..haha

pada hari2 yang mendatang..keje aku..makan jer duk kat rumah..sampaikan naik kilo beb..haha..suke aku ley tgop adk2 aku epi2..ak gerak jer..ada2 jer yang jadi top follower...samapaikan pegang d kaki lau xbawak...cam dah ad ank kecik jer wse..haha..yg paling ske nk p kdai lah...nk kirim bli lolipop..tu jer kgemaran adk ak hop bongsu nih,..maa au cite..dlu aku pom cm tuh gak..nk jer lolipop..mmg cklat warisan kot..haha..kadang2 aku beli gak untuk mak n abah aku..haha

p lame2..bukan lame sgat sbnarnye...boring lah gak..duk sje2...aku nk kuar..iklim xmembenarkan..biasalah puyang boh..hujan sokmo...hehe...makan je lah yg ley ilangkan borink..p bes gak..ley makan sepuas2nye..haha...mmg xley nk tipu ah..mmg terbek ah masakan yg maa aku wat...huhu..lapa lah plak bile ckap sal makan nh..

setiap hjung mggu d rumah lak..p jer umah atok aku..tu jer tempat yang ley aku bermain manje gurauan yang selalu tersiar d pikiran mata hati aku...aku mmg rapat ngan keluarga..itulah tempat aku merujuk..bercerita..bergurau...aku amat berterima kasih pada mereka..tiada siapa yang selalu memberikan aku sokongan...huhu..nop kelik weh brasoo...hahha...

No comments:

Post a Comment