Thursday, October 7, 2010

iklan berbentuk pisang


pada suatu hari...aku kua jejalan ngan kawan2,,.time tuh time nk release tensyen la konon..haha..dalam jalan2...tertengop lak aku ke sebuah kedai...muka depan kedai tuh lak menarik..cam private jah...terpikir gak aku..ade ape agk yer dlm tuh..jual ape yer..bile aku perhatikan kt luar ada satu papan tanda yg wne2 nye kiut miut...hehe..pastu adalah arca yg seperti bata golek yg berwarna kuning..ingatkan nk p ambik gmbr..maklumlah kat KB mne la ad iklan cm nih..bergegas saing2 aku nk p ambik gmbr...ble sampai situ..mmg sempoi ah..rupenye kdai kondom..patut ah cun semacam jer iklan..hahahah...tengok jauh sebijik cam buah pisang...warne kuning lak tuh..hahaa..
Kesimpulannye..berhatilah semasa memandu..aiiissshh...silap22..hehe..berhatilah ketika berada dipasar raye..pilihan gerai amat penting untuk membeli belah..ahhaha

No comments:

Post a Comment