Saturday, October 9, 2010

kawan2 ku...

sejak aku pandai gne mende nh..sket nk taip..haha..aku bukan pe nk duplicate pengalaman ak jer..ahaha...nih potret jentera J1..hebatkn..selama 4 hari aku camping d Raudhah kem nh..macam2 aku ley blajar..kte org..macam2 adoo..haha

Ari ptame...time aku nk p pangkor nh..xsabor rase..KU lak suh ready awal2..kul 7 pg tuh da kne ciap..punye la semangat aku nh..berkobar2..haha..sharp on time aku ley ltak beg d garaj bas..hahaha...aku duk tengop bdak2 kles aku pom same..malah..lebih awak dri aku kot..semangat tol dyorg kan..haha

Stengah jam kemudian...masing2 tunjukkan belang sendiri..nk tau knape..?bas xsmpai2 lagi..haha..menurut perhatian aku lah..pada mase tuh..agak aku lah..dalam 2o-30 keping gak gmbar2 dyorang duk posing smbil tunggu bass...kahkahkhah..budak laki lak..masing2 wat relex jer..cooll punye la beb..ahhaha..p last2..msuk blik tv..jom tdoo...layan cter P.Ramli..haha...sampaikn aku pom terlelap..punye lah semangat nk bercmping..haha

Time bas sampai lak..beratur cm nk byar Tol..haha..p semangat masih ad lg..aku per ag seat belakang skali ah port kteorg..hehehe..dlm bus lak...drebar cm tau jer bdk2 nh nk tgop cte..pasang la cte orang asli..name pe ntah tjuk cte tuh...cte dye cm yg pakai2 cawat tuh..bez ah gop...hahaha..aku nh bukan ley tgop cter..bek tdo jer..pe lg.stat jer enjin bas..stat la aku punye mimpi..haha..time tuh termimpi lak aku sal cmping2...xnak cter ah dahsyat...haha

Pendekkan cte..aku smpai di kem tuh..ptame kali aku trun jeti..nek van yg org jdkan sbagai kete sewa lau di ipoh..wane nye lak cute lor..pink..haha..aku nek la van yg blakang skali...ktorg nek xsmapi pnuh van pom..bez ah ket..hahaha..time nk g tuh..bez ah gak...ley knal2 kwasan stempat..mklumlah ruse msuk kampung..xlame kmudian..tibe lah aku di destinasi utama..di Kem Raudhah..mmg peeerrrrrrggghhh ah..hujung kampung...p still msh ad line celcom ag..sampai2 jer aku n kwan2 pom stat ah nekkan khemah..pas siap2 kol awek aku jap..nk ckp..aku da slamat sampai..hahhaa..takut dye risau jer..huhuhu..pas siap2 ngan khemah..dipanggil lak untk p dogar taklimat..p yg bes nyee..ley p mandi pantai.wat woter konfiden..haha..aku nh ske men air..

time nk wat woter konfiden tuh..air pantai lak time pasang...mmg peerrrgghh ah..hahaha..pe lg..men jer air..bnyk kali gak ak tertelan ayak..masin lor..siot rse...haha..panjang lau aku nk cterkn..sinopsis je lah..pe yg aku dapat kt sne tuh...banyak..trutame time wat pesembahan..lupe lak nk ckp..group aku dberikan name "piranha" mmg mantap ah nme tuh..dgn misi n visi pandai berenang lah konon..tu pom mjur sokongan Bayouncy Assistance..haha...time psembahan tuh..ktorg wat standart kilang jer...tu pom aku, hafis n roomete dye yg wat..tpkir gak aku..ley la jg komposer..hahaha

Lpas aktiviti tuh..aktiviti kat khemah lak..ada lah sorang dak kelas aku nh...dye nh ada bnyk kebolehan salah satunye ialah bnyak tangki kentot..haha...kemungkinan kembung perut kot..haha..time lepak2..kentot jer tau...ada lah satu idea..time tuh tgah duk jalan2..ble sampai jer kat dpan pintu khemah bdk pompuan..kebetulan gak dye nk melepas..trus jer melepas kt situ,..kuat lak tuh bunyi..hahhaha..aku per lagi..pecut lah..xsempat aku nk gunekan kemahiran lari pecut yg di ajar oleh En Kanaisan...haha..sampai jer kt khemah,..tergelak besar kteorang..hahaha..ingatkan da selesai ah penyakit dye tuh..time duk syok borak2..satu lagi bom pe menda ntah yg bunyi...bau nyer lak tuh..mmg power ah..aku xdpt bygkn cne la dak2 pompuan tu duk dlam khemah..msti terpukau punye...hehehe...

Bg aku..camping nh lah yg kali pertamanye ley wat diluar kampus...mmg bes..untuk siri yg sterusney..epi2 lah kamu..mmg bes punye..hahahahaha

No comments:

Post a Comment