Wednesday, October 20, 2010

seekor kera yang tkutkan cermin..

ad sekor kera yang pernah aku buat perhatian terhadap tingkah lakunye..nk kate wat kajian..pom x..aku duk tgop2 jer..mmg tolol ah kera tuh..kera tuh pak sedara aku pelihara sejak kecil lagi..lau xclap aku..siap bg susu dutchlady kot time kecik2 dlu..kalah aku..hahaha

dalam kenakalan aku ngan spupu aku..aku letaklah cermin..dalam rumah kera tuh..disebabkan sayang..xsggup kteorang tgop drantaikan ditngkak...sebuah reban yang boleh dikatakan habis hampir2 3 ratus kteorg buat..penuh dengan jaring2 kot..lantai mozek lak tuh...lau ad duit..xsalah ley batu marmar jd lantai..hahaha

Aku pom peliklah menatang ni sekor..asal la takut sangat ngan sebuah cermin...kemungkinan baru perasan kot rupenye yang berbulu..sebelum tuh mungkin duk syok sendiri kot..alahai kera2..bile dye tangop cermin tuh..barulah dye sedar..sape dye yang sebenarnye..maklumlah kera nh belum lagi kenal spesis dye..soo..xdapatlah dye nk tgop macam mane rupenye seekor KERA..

bile dye tengop ayam yang lalu depan dye..ketawa lak..mungkin dye tengop ayam tuh pelik kot..tapi dye xsdar bahawa dye tuh lagi teruk..hahaha..aku bukan nk ngata..p lawak lah ble tengop haiwan nih..haha

sebagai konklusinye..kenallilah diri sendiri sebelum kite kenali orang lain...sampai ble2 pom kite akan gagal untuk kenali dri sendiri sekiranye kite selalu mencerminkan orang lain..hati2..jgn sampai pecah cermin..hahaha

No comments:

Post a Comment