Monday, October 11, 2010

tangki kentot pecah..

pada hari ini, iaitu bersamaan 11/10/2010..hari ni boleh dikatakan sebagai hari yang bertuah..sebab hari ini sekelas ley breakfast free..pensyarah belanjer..mmg bez ah gak..p cume mkan nasi himpit jer..kueh2 sket..boleylah wat alas perut...

Lepas mkan..ada lak kelas EQ..aku mmg datang lewat kelas..biasa nye ngan dak ganu..satu aras ngan aku...time aku sampai kelas...da ready2 dogar lecture ngah bercerita...p aku bergegas join...bes ah gak...kelas ari nh pom cam lawak jer..

Yg paling lawak...time kelas BM1..dewan tuh agaklah luas gak..boley muat dlam 200 lebih student..p satu jer yg xbes..air condition nye..xmenggilkan aku..p ley gak wat aku termengguk..mengantok lorr...hehe..time di buai mimpi indah..pensyarah duk asyk mngajar..aku pantang lau petang2 xtdo..kate ketua unit aku...aku tergolong dalam geng kuat tdow dlm kelas..haha..\

Dalam buaian mimpi...tibe2..aku terdengar satu bunyi yang cute...PPPPPUUUUUUTTTTTHHHH!!!!..lalu aku membukak mata..aku ingatkan aku..p aku kenal yg aku ppunye beb..hahaha..rupenye kawan aku...yg datang lewat ngan aku td...memang tergelak ah budak2 nh...adlah sorng dak kelas aku nh..dye pantang sket lau sal kentot...kebetulan lak..dk d sebelah si kentot tuh..per lagi..trus ah bgun..p tandas..hahaha..mnurut pengakuan si kentot tersebut...dye da cube untuk tahan..p x tertahan.terlepas jua akhirnya...hahaha...sampaikan tuannye sendiri ketawa sampaikan merah mukenye..kwan yg duk sebelah si kentot tuh lak...p tandas..lpas blik dr tands..dhujung sekali dye dduk...mmg wat aku tergelak ah..hahahaha..alahai kentot...

No comments:

Post a Comment